Politica de Rambursare și Retur
Cuprins:
- Produse Digitale
- Produse Fizice
- Rambursări
- Rambursări întârziate sau lipsă
- Articole de vânzare
- Schimburi
- Cadouri
- Livrare și returnare
- Ajutor
Produse Digitale
Vă rugăm să aveți în vedere că Platforma noastră pune la dispoziția dumneavoastră conținut digital, care nu este livrat pe un suport material. Astfel, pentru fiecare curs la care vă înscrieți:
- înțelegeți și vă dați expres acordul că accesul la acesta va avea loc imediat ce v-ați înscris la acesta, ceea ce înseamnă că executarea contractului ar începe în perioada dreptului de retragere;
- având în vedere cele de mai sus, prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții confirmați că ați luat la cunoștință despre faptul că vă pierdeți dreptul de retragere prevăzut în O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
De la momentul la care vi se va procesa plata pentru accesul la curs, dumneavoastră vă dați acordul expres că plătiți suma de bani și că nu vi se vor mai restitui sumele de bani plătite.
În cazuri excepționale și în funcție de politica noastră comercială, ne puteți contacta pentru a decide, la libera noastră apreciere și discreție, dacă vă putem rambursa, total sau parțial, anumite sume de bani. Vă rugăm să aveți în vedere că aceasta este doar o posibilitate, restituirea făcându-se doar la discreția noastră, nereprezentând un drept pentru dumneavoastră.
Produse Fizice
În cazul Produselor fizice, politica noastră de rambursare și returnare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Articole care nu pot fi returnate:
- Jurnale
- Manuale de Curs
- Carduri cadou
- Produse descărcabile
- Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Vă rugăm să nu trimiți achiziția înapoi fără să ne contactați.
Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
- Cărți, Jurnale și/sau Manuale cu semne evidente de utilizare
- CD-uri, DVD-uri care a fost deschise
- Orice articol care nu se află în starea sa originală, care este deteriorat sau din care lipsesc piese, din motive care nu se datorează erorii noastre
- Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare
Rambursări
Odată ce returnarea este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul dumneavoastră de returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă suntem de acord, rambursarea va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dumneavoastră de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați contul dumneavoastră bancar.
Contactați compania dumneavoastră de card de debit sau credit. Poate dura ceva timp până când rambursarea este publicată oficial.
Apoi contactați banca dumneavoastră. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați.
Articole de vânzare
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele de vânzare la preț redus nu pot fi rambursate.
Schimburi
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să schimbați același articol, contactați-ne.
Cadouri
Dacă articolul a fost marcat cadou la cumpărare și expediat direct către dumneavoastră, veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.
În cazul în care articolul dumneavoastră nu a fost marcat cadou la achiziționare sau persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul.
Livrare și returnare
Sunteți responsabili pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la dumneavoastră, poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport.
Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați-ne pentru întrebări legate de rambursări și returnări.